سیم و کابل

آینده ابزارهای انتقال انرژی خورشیدی در زیر آمده است. تجاری ، صنعتی و سایر موسسات یا باید آن را بپذیرند ... یا رها شوند! این پیامی است که هر شخصی ، از فعالان محیط زیست گرفته تا کارشناسان عملیات تجاری پایدار و رهبران سیاسی ، در سراسر جهان ارسال می کند. آینده تولید برق بطور قابل ملاحظه ای متفاوت از آنچه امروز است خواهد بود ، زیرا انرژی خورشیدی در حال حاضر نقش مهمی در مناسب آن آینده دارد. و همچنین یک بخش ضروری زیرا آینده کابل خورشیدی است ، بدون آن نمی توان ثبات فناوری انرژی خورشیدی را تجسم کرد.
زیتون کابل در زمینه فروش سیم و کابل فعالیت کرده و انواع کابل پاور باکیفیت را عرضه می کند. شما می توانید برای دریافت لیست قیمت کابل برق به سایت زیتون کابل مراجعه کنید.
 
مزایای استفاده از وسایل انتقال خورشیدی
بیایید با آن روبرو شویم: کره زمین از نظر اکولوژیکی بیش از هر زمان دیگری در تاریخ بشریت آگاه می شود. تحلیلگران پیش بینی می کنند که در پایان سالهای جاری ، مقدار زیادی از مصرف انرژی ما با انرژی خورشیدی تامین می شود. بنابراین ، تقاضا برای کابل های خورشیدی ، و همچنین وسایل انتقال انرژی خورشیدی و عناصر مربوطه قطعاً افزایش چشمگیری خواهد داشت.
 
بنابراین ، چرا مردم ، گروه ها و همچنین ملت ها به سمت انرژی خورشیدی در حال جذب هستند؟ پاسخ این است: سیم pv
 
این "مرتب" است- به این معنی که خروجی های قابل توجهی از کربن مربوط به آن وجود دارد
این از نظر انرژی کارآمد است- به این معنی که انرژی خورشیدی نسبت به پروژه های تولید معمولی مقدار بیشتری از انرژی را تأمین می کند
این سازگار با محیط زیست است- که نشان می دهد ، برخلاف کارهای سنتی انتقال ، وظایف انرژی خورشیدی گازهای گلخانه ای (GHG) کمتری ایجاد می کند.
این پایدار است- که نشان می دهد تا زمانی که خورشید می درخشد ، که طبق برخی مفروضات چندین سال بیشتر است!- جهان می تواند وظایف خورشیدی را حفظ کند.
برای این عوامل ، با افزایش محبوبیت مشاغل با انرژی خورشیدی ، نیاز به کابل خورشیدی نیز افزایش می یابد. این افزایش مطمئناً مزیت دیگری را برای جابجایی در جهت انرژی خورشیدی شامل می شود: قیمت!
 
قیمت ، برای هر نوع محصول یا قطعه ، تابع نیاز است. تقاضای بهتر برای چیزی است ، تولید کنندگان و ارائه دهندگان آن را بیشتر تولید می کنند. و همچنین با افزایش تولید ، همانطور که برای نمونه کابل پنل خورشیدی در سالهای آینده پیش بینی شده بود ، هزینه آن قطعاً کاهش می یابد. همانطور که قبلاً شاهد این روند بودیم. تقریباً یک سال پیش ، فناوری انتقال خورشیدی بسیار هزینه بر بود. با این وجود ، امروزه این هزینه ها در واقع به حدی کاهش یافته است که کارهای انرژی خورشیدی امروزه بسیار مقرون به صرفه تر از چند سال قبل است.
 
مزایای رسانه های خورشیدی با قیمت پایین یک اثر دیگر در سطح بین المللی دارد. دانمارک حتی بیش از 10 برابر توان تولید انرژی خورشیدی و بادی خود را در مدت 10 سال افزایش داده است. این تا حد زیادی به دلیل کاهش هزینه های چنین انتقال است ، بنابراین افراد بیشتری و همچنین خانوارها می توانند به شبکه های برق متصل شوند- بسیاری از آنها برای اولین بار در زندگی خود. همچنین راز تکمیل آن سطح رفاه ، قدرتی است که سیم خورشیدی برای بشر از دست می دهد.
چرا بهترین کابل خورشیدی را انتخاب می کنید؟
به طور کلی ، انتخاب کابل مورد استفاده شما کیفیت تولید برق و همچنین گزینه ارسال را مشخص می کند. در حالی که سیم کشی الکتریکی با مشخصات تا حدودی کمتر از حد مطلوب می تواند برنامه شما را برای مدت کوتاهی حفظ کند ، اما در بلند مدت ممکن است عملکرد و بهره وری کل سیستم را به خطر بیندازد. بنابراین ، هنگام تعیین محیط مورد استفاده برای کاربردهای انتقال انرژی خورشیدی ، باید سعی کنید چه ویژگی هایی را در کابل خورشیدی پیدا کنید؟
 
خوب ، قبل از اینکه جنبه های اساسی الزامات ترجیحی را توضیح دهیم ، اجازه می دهد آنچه را که به خطر می انجامد تشخیص دهیم.
اگر از کابل های خورشیدی با مقیاس نازک (مقیاس نازک) استفاده می کنید ، به احتمال زیاد در نتیجه کاهش قابل توجه ولتاژ ، قدرت را از دست خواهید داد. به همین ترتیب ، سیم کشی های کم حجم به دلیل گرمایش خانه در طول فرایند انتقال نیرو ، تهدید مهمی برای آتش سوزی است. مهندسان برق همیشه توصیه می کنند که هنگام انتخاب سیم خورشیدی برای کاربردهای جزئی ، طراحان راه حل های قدرت باید این دو جنبه را در جلو داشته باشند و همچنین.
قطر سیم باید در نظر گرفته شود. مشابه لوله های با قطر بزرگ ، جریان صاف آب را محدود نمی کند ، بنابراین در مورد کابلهای برق با قطر بزرگ نیز چنین است. به طور کلی ، اگرچه این ممکن است در نتیجه برخی از برنامه ها متفاوت باشد ، اما هرچه تلویزیون کابلی ضخیم تر باشد ، قدرت مقاومت کمتری از طریق آن روبرو می شود.
این مفهوم اساسی علاوه بر اندازه سیم خورشیدی مورد استفاده قرار می دهد. با توجه به مسافت (طولی) که نیرو باید طی کند ، سیمهای بسیار بلندتر حتی مقاومت بیشتری نسبت به سیمهای کوتاهتر دارند. اگر یک طراح یک کار را با سیم های طولانی تر انجام دهد ، یا اگر طراحان کار از سیم های کوچکتر (نازک تر) استفاده کنند ، قدرت انتقال کار به خطر می افتد. در هر دو مورد/هر دو ، کمتر از وات توان مورد نظر به باتری ، موسسه مالی قدرت ، شبکه برق یا نقطه مصرف کامل (خانه ، سازمان یا کارخانه) می رسد.
 
بدیهی است که انتخاب یک سیم خورشیدی ایده آل ، تمام تفاوت ها را در کارآیی وظیفه برق شما ایجاد می کند. هم سیمهای زیر و هم زیر لکه ها غیرقابل قبول است. آنها هر دو ضررهای قابل توجهی (از نظر انتقال پول و انتقال نیرو) را در پی خواهند داشت و همچنین ، در بسیاری موارد ، منجر به مسائل امنیتی می شوند که شامل آتش سوزی ، قطع برق و همچنین خسارت به نیروگاه و تجهیزات می شود.
 
 
بهترین تکنیک های کابل PV برای بهترین انتخاب.
خواه وظیفه برق PV است که انرژی خورشیدی را برای استفاده های بعدی ذخیره می کند ، یا این برنامه کاربردی برای استفاده مستقیم از یک نیروگاه یا ابزارهایی است که از انرژی خورشیدی به جای انرژی حاصل از شبکه تولید شده از منابع سوخت تجدید ناپذیر استفاده می کند ، از سیم خورشیدی که استفاده می کنید تفاوت ایجاد می کند در زیر برخی از تکنیک های ایده آل برای کمک به شما به عنوان بخشی از معاینه خط برق و همچنین فرآیند گزینه آمده است:
 
 
1) کاربرد را در نظر بگیرید: کابل مس معمولی قلع اندود در تعداد زیادی از کابل خورشیدی 4 میلی متری تا کابل خورشیدی 6 میلی متری و همچنین 16.0 میلی متری ، کابل های ترکیبی صفر هالوژن پلی الفین و همچنین سیم های ترکیبی پلی الفین متقاطع وجود دارد. هنگام قرار دادن طرح وظیفه خود در کنار یکدیگر ، اطمینان حاصل کنید که منظور برنامه شما چیست و سپس ایده آل ترین کابل خورشیدی را برای آن برنامه انتخاب کنید.
 
2) در مورد آب و هوا فکر کنید: صرف نظر از این که چه کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد ، آب و هوا نقش مهمی در تصمیم گیری در مورد نحوه مشخص کردن کابل های برق مورد استفاده برای حفظ شغل دارد. با این وجود ، هر دو کاربرد و آب و هوا معمولاً برای انتخاب یکی از مناسب ترین سیم کشی برق برای یک کار ، با یکدیگر ترکیب می شوند. به طور کلی ، برای 20000 ساعت روش ، حداکثر دمای هادی کابل خورشیدی انتخاب شده باید تقریباً 120 درجه سانتیگراد و حداقل نمره 40- درجه سانتیگراد باشد.
 
 
3) درجه ولتاژ مورد نظر را در نظر بگیرید: برنامه های مختلفی برای سیم ها و کابل های انرژی خورشیدی وجود دارد. همه برنامه ها نیازی به کابل های قدرت با رتبه مشابه ندارند. بنابراین ، بسته به خواسته های متمایز هر یک از آن برنامه ها ، طراحان رتبه ولتاژ مناسب را برای تلویزیون های کابلی انتخاب شده ایجاد می کنند. به طور کلی ، برای مدت 5 دقیقه ، ولتاژ قابل قبول 1.5 (1.8) KV DC/ 0.6/ 1.0 (1.2) KV AC ، 6.5 KV DC بالا است. به متغیرهای انتخابی خود که دقیقاً در تصمیم گیری اطلاعات دارند توجه کنید.
 
4) حساب تنظیمات برنامه: ما در مورد وضعیت آب و هوایی که کابلهای خورشیدی باید در آن کار کنند صحبت کردیم. گاهی طراحان پروژه هنگام هدایت کابل خورشیدی خود از یک نقطه به نقطه دیگر ، حتی بیشتر از حرارت و همچنین جوی سرد را مورد بررسی قرار می دهند. علیرغم اینکه این برنامه کاربرد داخلی یا خارجی دارد ، ممکن است برای مراقبت از اسیدها ، مواد شیمیایی قلیایی یا روغن های معدنی نیاز به کابل های خود داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که کابل هایی که انتخاب می کنید در برابر چنین عوامل محیطی مقاوم هستند.
5) تقاضای نصب را کاهش دهید: برخی از وظایف انرژی خورشیدی ساده هستند. برخی دیگر بسته به کاربرد و جنبه های داخلی و خارجی ، دارای چالش های متمایزی هستند. کابل خورشیدی دارای یک نوع فرآیند نصب ممکن است برای اقساطی با مراحل یا خواسته های مختلف مناسب نباشد. برخی از نصب ها نیاز به فشار کشش خاصی دارند. سایرین ممکن است استرس یا ضربه بیشتری در حین راه اندازی داشته باشند. هنگام تصمیم گیری از نوع سیم مورد استفاده ، مطمئن شوید جنبه هایی مانند مقاومت در برابر ضربه ، پارگی و سایش را در نظر بگیرید. برای بهترین نصب ها ، فاصله خم شدن کابل خورشیدی شما نباید از چهار برابر اندازه کلی سیم فراتر رود. اندازه گیری مطمئن نیروی کشش کابل- 50 نیوتن متر بر متر مربع است.
 
6. فاکتورهای عایق که باید مورد توجه قرار گیرد: عایق بندی و محفظه هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب کابل های خورشیدی یا سیم خورشیدی یک نکته اساسی است. مطمئناً نوع عایق به هر مجموعه نصب و همچنین کاربرد بستگی دارد. به عنوان یک تکنیک ایده آل اولیه ، عایق باید توانایی تحمل بارهای مکانیکی و حرارتی کار را داشته باشد. به همین دلیل است که پلاستیک های متقاطع در حال تبدیل شدن به عایق اصلی در خارج از منزل ، داخل خانه و همچنین کاربردهای قوی خورشیدی هستند. کاپشن های مقاوم در برابر شعله ، با اتصالات عرضی و بدون هالوژن یک انتخاب محبوب دیگر هستند. بهترین اصول روش آنها را برای استفاده در پروژه هایی که دارای آب نمک ، اسیدیته بالا و همچنین جو مخرب هستند نشان می دهد. علاوه بر این ، این سیم ها برای کاربردهای داخلی نیز مناسب هستند ، به ویژه در مشکلات خشک. عایق مقاوم آنها را بسیار مقاوم در برابر آتش و بسیار کمتر مستعد آسیب و همچنین خرابی می کند.
 
موثرترین انتخاب نوع کابل خورشیدی.
استفاده از بهترین تکنیک ها برای انتخاب سیم کامل خورشیدی-مقاوم در برابر آب و هوا ، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش ، دمای وسیع (120 درجه سانتیگراد تا 40 درجه سانتیگراد) ، مقاوم در برابر سایش ، مقاوم در برابر سایش ، شعله و مقاوم در برابر آتش ، قطر مناسب و همچنین اندازه- ویژگی هایی است که باید در نظر بگیرید وقتی توسعه دهندگان پروژه انرژی خورشیدی تصمیم می گیرند که از چه نوع سیم خورشیدی استفاده کنند. و در محدوده بهترین آن تکنیک ها ، ضروری است که تامین کننده کابل ها و کابل های شما این معیارهای بالا را ارائه دهد.
آینده تولید برق به طور قابل توجهی متفاوت از آنچه امروز است خواهد بود ، زیرا انرژی خورشیدی در حال حاضر نقش مهمی در شکل گیری آن دارد. تحلیلگران پیش بینی می کنند که در پایان سالهای جاری ، قطعاً مقدار ناامیدکننده ای از مصرف انرژی ما با انرژی خورشیدی تامین می شود. در نتیجه ، تقاضا برای سیم خورشیدی و همچنین وسایل و قطعات مربوط به انتقال انرژی خورشیدی به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.
 
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی