سیم و کابل

10 عبارات عمومی Hook Up Wire

چهارشنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۰۵:۰۶ ب.ظ
قبلاً اشاره کردیم که نام‌های مختلفی برای سیم‌های قلاب وجود دارد که برخی از آنها به معنای یکسان هستند و برخی از آنها تفاوت زیادی دارند. در اینجا نحوه مقایسه برخی از آنها آمده است.
 
1. سیم قلاب
سیم قلاب به طور کلی به عنوان یک سیم تک رسانا توصیف می شود که الکتریسیته را "قلاب" می کند. مشکل درخواست از یک تامین کننده برای سیم قلاب این است که انواع مختلفی از عایق وجود دارد که سطوح مختلف ولتاژ و دما را اعمال می کند. قبل از خرید هر چیزی به صورت آنلاین، حتماً کمی عمیق تر حفاری کنید.
 
 
2. سیم سرب
سیم سرب اصطلاح دیگری است که به معنای همان سیم قلاب است. سیم های سربی کوچک در مجموعه های مهار سیم، دستگاه های الکترونیکی و لوازم خانگی استفاده می شود. باز هم، هنگام خرید آنلاین سیم سرب مراقب باشید زیرا سطوح عایق و حفاظتی وجود دارد که قیمت سیم سرب را تغییر می دهد.
 
3. سیم پی وی سی
سیم PVC خاص تر می شود زیرا PVC نوعی عایق با سطوح ولتاژ و دمای استاندارد است. می توانید سیم 300 ولت UL1007 یا سیم 600 ولت UL1015 تهیه کنید، اما نمی توانید درجه حرارت یا سطح حفاظت سیم PVC را تغییر دهید.
خرید سیم ارت مفتولی از فروشگاه زیتون کابل
 
4. سیم PTFE
سیم PTFE و سیم با دمای بالا هر دو اصطلاحاتی هستند که به سطح دمایی بالاتر از عایق PVC نیاز دارند. PTFE به جای 105 درجه سانتیگراد تا 200 درجه سانتیگراد را تحمل می کند. سیم قلاب PTFE می تواند 600 یا 1000 ولت را در خود جای دهد.
 
5. سیم خودرو
GXL، TXL، SXL و SGX همه انواع سیم خودرو هستند که حفاظت کمی بیشتر از سیم PVC دارند. آنها در مجموعه های خودرویی استفاده می شوند که به حفاظت حرارتی کمی بالاتر تا دمای 150 درجه سانتیگراد نیاز دارند. وقتی می‌گویید که به سیم خودرو نیاز دارید، قبل از اینکه بتوانیم شما را با سیم سربی که نیاز دارید مطابقت دهیم، باید به چند سؤال دیگر پاسخ دهید.
 
6. سیم الکترونیکی
سیم الکترونیکی عبارت دیگری است که به جای سیم PVC و PTFE استفاده می شود. سیم الکترونیکی در تجهیزات الکترونیکی و وسایلی که در داخل خانه باقی می مانند استفاده می شود. برای اطمینان از نصب دقیق، باید دما، ولتاژ و نیازهای انعطاف پذیری خاصی را تعیین کنید.
 
7. سیم برق
سیم برق به سیم هایی گفته می شود که از جعبه برق شما خارج می شوند. آنها در سرتاسر خانه به سوی کلیدهای روشنایی، پریزها و لوازم خانگی سفر می کنند. آنها به‌جای انعطاف‌پذیری، سفت طراحی شده‌اند، زیرا پس از نصب، تا آخر عمر در همان نقطه باقی می‌مانند. آنها معمولاً از نظر اندازه بسیار بزرگتر از سیم PVC و PTFE هستند و بیشتر به مقدار مس متکی هستند تا عایق.
 
8. سیم ساختمان
سیم ساختمان یکی دیگر از اصطلاحات بسیار شبیه سیم برق است که پیمانکاران و برقکاران دوست دارند از آن استفاده کنند. برای نصب برق کابل THHN و NM-B به سیم ساختمان نیاز دارند. خانه‌ها و ساختمان‌ها سیم‌کشی‌های الکتریکی بسیار مشابهی دارند که از جعبه برق در سراسر دیوارها به هر چیزی که به برق نیاز دارد حرکت می‌کند.
9. سیم Mil-Spec
بسیاری از سازمان‌های دولتی و پیمانکاران نیاز دارند که سیم قلاب مورد تایید Mil-Spec باشد. Mil-Spec مخفف Military Specification است که در اصل یک شماره قطعه نظامی است. برخی از سیم های ذکر شده در بالا نیز دارای شماره Mil-Spec یا شماره UL هستند که نشان می دهد توسط شخص ثالث تایید شده است. این استانداردها کمک می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که تولیدکنندگان واقعاً به نکاتی که تبلیغ می‌کنند، مانند رسیدن به الزامات ولتاژ خاص و درجه‌بندی دما، عمل می‌کنند. همچنین به خریداران کمک می کند بدانند سیمی که می خرند برای استفاده در برنامه های خاص تایید شده است.
 
10. سیم نرده سگ
مردم اغلب به اینترنت می‌روند تا سیم حصار سگ ارزان‌تری پیدا کنند تا هزینه یک کیت همه کاره را کاهش دهند. سیم حصار سگ از عایق پلی پروپلین استفاده می کند که می تواند مستقیماً در زمین دفن شود بدون اینکه بر عمر عایق تأثیر بگذارد. بسیاری از مردم سعی می کنند از سیم برق THHN در جای خود استفاده کنند زیرا ارزان تر است، اما به این دلیل است که THHN برای دفن مستقیم تایید نشده است. از طرف دیگر، سیم حصار سگ مورد تایید است و عمر طولانی تری دارد.
 
کار با WesBell برای Hook-Up Wire
WesBell انواع سیم قلاب را می فروشد و اگر نمی توانید آنچه را که به دنبال آن هستید به صورت آنلاین پیدا کنید یا برای انتخاب مناسب نیاز به کمک دارید، لطفاً با یکی از نمایندگان فروش ما تماس بگیرید و صحبت کنید. آنها نه تنها به شما کمک می کنند تا بهترین سیم را قیمت گذاری کنید، بلکه به شما کمک می کنند ارزان ترین سیم یا کابل را برای برنامه خود پیدا کنید. تیم فروش ما می تواند از دانش و تخصص خود استفاده کند تا دقیقاً آنچه را که نیاز دارید بدون تلاش برای فروش بیش از حد شما بیابد.
 
هنگام خرید سیم قلاب، خرید مقادیر کم سیم و کابل را آسان می کنیم زیرا نیاز به جلوگیری از اتلاف را درک می کنیم. بیشتر سیم برق ما را می توان با پا خریداری کرد و همچنین قرقره های کوچک 100 فوتی سیم قلاب خود را می فروشیم. علاوه بر این، ما می‌توانیم سیم قلاب شما را برش دهیم و از آن جدا کنیم تا فرآیند نصب سریع‌تر و آسان‌تر به محض رسیدن به دست شما انجام شود.
 
برای مشاهده انواع مختلف سیم قلاب ما روی پیوندهای بالا کلیک کنید، یا اگر در مورد محصولات یا انتخاب نوع سیم مناسب سؤالی دارید، همین امروز با ما تماس بگیرید.
 
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی