سیم و کابل

محصولات خانواده کابل افشان NYY مجموعه ای کاملاً گسترده و متنوع از کابل ها است که می تواند در طیف وسیعی از برنامه های الکتریکی و برق مورد استفاده قرار گیرد. با این حال ، انتخاب اینکه کدام یک از مشخصات کابل افشان NYY برای پروژه مناسب ترین باشد ، نیاز به درک آنچه هر کد مشخصات مخفف است ، دارد. به عنوان مثال ، درک عمیق معنای کابل افشان NYY در مقابل معنای کابل NYM می تواند به برق و مهندسین کمک کند تا تصمیم بگیرند که آیا یک کابل NYY مورد نیاز است یا کابل چند هسته ای کار را انجام می دهد.

 

در این پست ، ما برخی از اصول خانواده کابل NYY J را بررسی خواهیم کرد و چند پیشنهاد در مورد چگونگی دریافت ارزش پول در هنگام خرید کابل های خود ارائه خواهیم داد.

1. کابل NYY چیست؟
مانند سایر اعضای خانواده در خانواده کابل NYY ، کابل NYY O به طور گسترده ای در برنامه انتقال و توزیع برق استفاده می شود. هر یک از حروف در "NYY" معنای واقعی کابل NYY را مشخص می کند که عبارت است از:
 
N ، مخفف هسته مس است
Y ، عایق پی وی سی (داخلی) را تعیین می کند
Y ، یک کابل را با نصب PVC خارجی شناسایی می کند
با استفاده از این اختصارات ، درک کابل NYY به راحتی کابل با یک یا چند هسته مسی عایق PVC ، با یک غلاف PVC عایق بندی شده آسان است. هر دو Y's مخفف مشخصات کابل NYY است که PVC را مشخص می کند - یکی برای غلاف هسته داخلی ، و دیگری برای پوشش خارجی. "N" یک کابل با هسته مس را مشخص می کند. بعلاوه ، هنگام مرور برگه مشخصات کابل NYY ، ممکن است با کابلی روبرو شوید که دارای برچسبی مانند NYY 185 باشد. این داده های عددی سنج کابل را مشخص می کند - 185 میلی متر.
در کابلهای خانواده NYY ، کابلهای دیگری نیز وجود دارند که مشخصات منحصر به فرد آنها را در بین سلسله مراتب کابلها نشان می دهد. به عنوان مثال ، ممکن است با کابل NYA روبرو شوید. در این نمونه ، تعیین دو حرف اول یکسان است - این یک کابل هسته مس عایق شده با PVC را مشخص می کند. با این حال ، "A" در مشخصات کابل NYA مشخص می کند که این یک کابل هسته مس با یک هسته مسی است و فقط یک لایه عایق بندی شده PVC دارد.
 
2. کابل NYY برای چیست؟
قبل از تصمیم گیری در مورد استفاده از کدام نوع هسته مسی ، کابل PVC ، به درک طبقه بندی های مختلف NYY کمک می کند. در سیستم حروف کابل کشی برقی ، مشخصات کابل NYY به موارد زیر اشاره دارد:
 
N = یعنی کابل ها دارای هسته مسی هستند
Y = به این معنی است که کابل دارای عایق PVC داخلی است. و
Y = به عایق PVC بیرونی اشاره دارد
کابل NYY ، به طور معمول کابل های غیر مسلح هستند. مانند بسیاری از محصولات خانواده NYY ، برای منبع تغذیه در زیر زمین ، داخل منزل ، بتن ، آب و سایر برنامه های استاتیک استفاده می شود. جایی که حداقل خطر آسیب مکانیکی به کابل وجود دارد.
3. کابل NYY-J برای چه استفاده می شود؟
هنگامی که می فهمید کابل NYY برای چه استفاده می شود ، کمک می کند تا این نوع کابل ها را با کابل دیگری از خانواده کابل NYY J - کابل NYY O در نظر بگیرید. ابتدا ، بیایید به حروف رایج در این کابل ها ، که "NYY" است نگاهی بیندازیم. در این قالب:
 
N = "N" نشان می دهد که کابل با هسته مسی ساخته شده است
Y = اولین "Y" نوع عایق داخلی را برجسته می کند. در این حالت ، این نشان می دهد که کابل دارای عایق پی وی سی داخلی است. و
Y = "Y" دوم در مورد عایق بیرونی این کابل NYY به برق و مهندسین بیشتر می گوید. در این حالت ، این به کابل با عایق PVC بیرونی اشاره دارد
این دو حرف دیگر "j" و "o" در کابل NYY J و کابل NYY O را برای ما ایجاد می کند. تفاوت اصلی این دو محصول در این است که کابل NYY J دارای سیم زمینی یا زمینی سبز / زرد است. این همتای شماست ، کابل NYY O با هسته اتصال ندارد.
 
با توجه به این تفاوت ، دیدن کابل NYY J که در کاربردهای مختلف از جمله موارد زیر زمینی ، در مناطق زیر آب و ساخت و ساز در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد ، برای پروژه های برق و مهندسی ایمن است. مانند کابل NYY O ، کابل NYY J نیز به طور مکرر در پروژه های بتونی و آجرکاری استفاده می شود. با این حال ، این کابل ها در کاربردهای بتن فشرده ، ارتعاش گرا یا در پروژه هایی که بتن بیش از حد تکان می خورد ، استفاده نمی شود.
5. دریافت بهترین ارزش کابل NYY برای پول
گاهی اوقات وسوسه انگیز است که به لیست قیمت کابل NYY نگاه کنید و فکر کنید ارزش خرید وجود دارد. با این حال ، یک بررسی ساده قیمت هیچ راهی برای برق و مهندسین وجود ندارد تا اطمینان حاصل کنند که برای خرید کابل NYY خود ارزش دریافت می کنند. ارزش واقعی پول بیشتر از چیزی است که قیمت برچسب ارائه می دهد.
 
قبل از اینکه تصمیم بگیرید که کدام محصول را خریداری کنید ، صرف نظر از مشخصات کابل NYY که لازم دارید ، ارزیابی اینکه تولید کننده یا تامین کننده کیست ، مهم است. در اینجا ، در ZW Cable ، ما چندین سال است که طیف گسترده ای از کابل ها را تولید می کنیم ، طیف گسترده ای از کابل های اصلی NYY ، NYA و NYY 4. تنوع ارائه محصولات ما به این معنی است که مشتریان ما یک منبع واحد برای تمام نیازهای کابل NYY خود دارند.
 
اما چیزهای دیگری از تنوع محصول ساده در ما وجود دارد. ما برخی از بالاترین فرایندهای تضمین کیفیت در صنعت را اعمال می کنیم. چه کابل NYY-o مورد نیاز شما باشد و چه مشخصات کابل NYY دیگری که به دنبال آن هستید - مطمئن باشید محصولی که از ما خریداری می کنید از بالاترین استانداردها برخوردار است.
 
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی