سیم و کابل

کابل حرارتی، نوار حرارتی، سیم حرارتی… نام‌های مختلفی هستند که معنی یکسانی دارند. آنها سیم‌های داغی هستند که از سقف شما بالا و پایین می‌روند تا برف را ذوب کرده و از تجمع یخ در برآمدگی‌ها و دره‌های شما جلوگیری کنند.
برای تهیه سیم ارت خشک و کابل برق به سیم و کابل زیتون مراجعه کنید.
کابل حرارتی جایگاه خود را در جهان دارد (در یک دقیقه بیشتر در مورد آن) اما من معمولاً آن را به مشتریانم توصیه نمی کنم، به چند دلیل:
 
مشکل شماره 1 کابل حرارتی: اغلب یک چسب زخم است.
کابل حرارتی علت اصلی مشکل را برطرف نمی کند: برف زیاد روی سقفی که بیش از حد گرم شده است زیرا هوای گرم به اتاق زیر شیروانی شما نشت می کند.
 
90 درصد از مواقع این مشکل قابل رفع است و همه چیز با ممیزی انرژی خانه با کیفیت از شخصی که عایق کاری، تهویه و سدهای یخی را می شناسد، شروع می شود. احتمالاً از شما خواسته می‌شود که فضاهایی را که هوای گرم به داخل اتاق زیر شیروانی شما نفوذ می‌کند، ببندید - مانند اطراف وسایل روشنایی، پریزها و غیره. این مناطقی که اجازه نشت هوا را به اتاق زیر شیروانی شما می‌دهند، "بای پس زیر شیروانی" نامیده می‌شوند. ممیز انرژی شما همچنین ممکن است به شما بگوید که عایق خود را دو برابر کنید، یا تهویه خود را بهبود بخشید، یا هر دو
 
مشکل شماره 2 کابل حرارتی: این یک تخلیه کننده انرژی است.
حتی کابل حرارتی بسیار خوب نیز ممکن است حدود 20 درصد به هزینه انرژی شما اضافه کند - همه اینها بستگی به تعداد دفعات روشن کردن آن دارد. این در کیف پول شما بهتر از محیط زیست نیست. (اگر قرار است خشم ال گور را متحمل شوم، حداقل دوست دارم اینگونه باشد زیرا پر زرق و برق ترین چراغ های کریسمس را در محله دارم.)
 
برخی از صاحبان خانه فراموش می کنند که کابل گرمایش را خاموش کنند. آنها به طور تصادفی آن را در طول ماه های گرمتر روشن نگه می دارند و انرژی و پول بیشتری را هدر می دهند. این همچنین کابل گرمایش شما را خیلی سریعتر فرسوده می کند. اکثر کابل های حرارتی حتی برای شروع مدت زیادی دوام نمی آورند. به نظر می رسد متوسط ​​عمر کابل حرارتی حدود 3-5 سال باشد. باز هم ... این به عوامل مختلفی بستگی دارد.
(نکته جانبی: ظاهراً آنها اکنون یک نوع کابل حرارتی می سازند که به طور خودکار روشن و خاموش می شود. اما من به بسیاری از فناوری هایی که به تازگی از آزمایشگاه بیرون آمده اند اعتماد ندارم و حتی اگر کابل گرما در بهار خاموش شود، باز هم این کابل را نشان می دهد. مشکلات در زمستان.)
 
کابل حرارتی مشکل شماره 3: برفی را آب می کند که می تواند دوباره یخ بزند.
هر چیزی که برف را روی سقف شما ذوب کند می تواند باعث ایجاد سد یخ شود. کابل ها کانال های زیگ زاگ زیادی از برف ذوب شده را در سراسر سقف شما ایجاد می کنند. آن برف آب شده کجا می رود؟ خب، قرار است از شیب سقف شما پایین بیاید و به زمین ختم شود. اما در بسیاری از موارد در امتداد لبه اورهانگ شما دوباره منجمد می شود یا درست بالای کابل گرما دوباره منجمد می شود. از کجا این را بدانم؟ زیرا نه تنها سال‌ها پیش کابل‌های حرارتی نصب می‌کردیم، بلکه هر سال ده‌ها سد یخ را روی خانه‌هایی که کابل حرارتی نصب شده بود، حذف می‌کردیم.
 
مشکل شماره 4 کابل حرارتی: گارانتی در بیشتر موارد یک شوخی است.
گاهی اوقات نصاب های کابل حرارتی سعی می کنند شما را با کابل حرارتی بفروشند و به شما بگویند که "گارانتی عالی" وجود دارد! چیزی که آنها به شما نمی گویند این است که گارانتی معمولاً فقط به قطعات مربوط می شود و قطعات (کابل و نوار) ​​ارزان هستند. نیروی کار بیشتر هزینه نصب را تشکیل می دهد. به دنبال گارانتی قطعات و کار باشید. احتمال زیادی وجود دارد که آن را پیدا نکنید، زیرا کابل حرارتی ذاتاً دوام زیادی ندارد، به خصوص با استفاده زیاد.
 
اگر گارانتی قطعات و کار پیدا کردید، مطمئن شوید که توسط شرکتی ارائه شده است که بیشتر از جفت جوراب مورد علاقه شما وجود داشته است.
 
در آخر، از نصاب بپرسید که اگر کابل حرارتی کار نکند و همچنان با سدهای یخی مواجه شوید، چه اتفاقی می افتد. (پاسخ آنها ممکن است فقط حرف من را ثابت کند.)
 
مشکل شماره 5 کابل حرارتی: زشت است.
حتی اگر یک کابل حرارتی به خوبی کار کند، باز هم زشت است. می‌توانید در حالی که در آن هستید Crocs بپوشید.
 
چرا مردم هر سال چراغ های کریسمس خود را خاموش می کنند؟ چون خانه شما غمگین و ژولیده به نظر می رسد اگر دسته ای از سیم های استفاده نشده در سراسر آن آویزان باشد.
 
اما برخلاف چراغ‌های کریسمس، کابل حرارتی چیزی نیست که هر سال آن را بردارید و دوباره نصب کنید. نیمه دائمی است 365 روز در سال روی قسمت های برجسته سقف شما - دره های برآمدگی شما - خواهد بود.
 
ما می دانیم که کابل حرارتی درد چیست. قبلا نصبش میکردیم
 
در روزهای اول، صاحب خانه ها همیشه از ما در مورد کابل گرما سوال می کردند. همه به دنبال راه حلی سریع، آسان و ارزان برای مشکل سد یخ بودند.
اما مجبور شدیم توقف کنیم. ما فقط مشکلات زیادی با کابل گرما داشتیم - مشکلاتی که به شما گفتم. من دوست ندارم خدماتی را ارائه دهم که ارزش بالایی برای پول ارائه نمی دهد، و اگرچه این یک تجارت بسیار سودآور بود، ما به طور کلی از آن خارج شدیم.
 
من به عنوان یک حرفه ای در زمینه حذف سد یخ، در حال کمک به مشتری خود در حل مشکلات هستم و در بسیاری از موارد کابل حرارتی مشکلاتی را ایجاد می کرد.
 
چه زمانی کابل حرارتی مناسب است؟
اگر با دقت مطالعه می کردید، ممکن بود متوجه شده باشید که گفتم "به ندرت کابل گرما را توصیه می کنم." باور کنید یا نه، گاهی اوقات این تنها گزینه است و می تواند موثر باشد.
 
برخی از خانه ها دارای اشکالات طراحی هستند و گاهی اوقات هزینه اصلاح نقص طراحی بسیار زیاد است. برخی از خانه ها آهنرباهای سدهای یخی هستند و هیچ چیز سدهای یخی را دور نمی کند. در این صورت، کابل حرارتی می تواند به شما کمک کند نقاط مشکل را از برف و یخ دور نگه دارید.
 
اما احتمالاً در آن خانه زندگی نمی کنید. شما فقط باید کابل حرارتی را به عنوان آخرین راه حل امتحان کنید. این بدان معناست که شما ممیزی انرژی را انجام داده اید، عایق ها را بیرون آورده اید، تهویه خود را بررسی کرده اید، هر گونه نشت هوا را به اتاق زیر شیروانی خود مسدود کرده اید، و هر زمان که برف شروع می شود، سقف خود را به هم می زنید. انباشته شدن یک سقف خنک و تمیز بهترین راه برای جلوگیری از سدهای یخی است.
در صورت غیرممکن بودن، پس از همه اینها هنوز هم سدهای یخی می‌گیرید، پس بله، شاید باید کابل حرارتی را به طور حرفه‌ای روی آن نقاط مشکل نصب کنید. فقط بدانید که این آخرین راه حل است و هنوز هم همیشه این کار را انجام نمی دهد.
 
ما سالانه بیش از هر شرکت دیگری در این سیاره، سدهای یخی را حذف می کنیم. بسیاری از این سدهای یخی روی خانه هایی با کابل های حرارتی قرار دارند. من نمی توانم با حسن نیت به شما پیشنهاد کنم کابل های حرارتی را روی سقف خود نصب کنید، مگر اینکه ابتدا هر اقدام پیشگیری دیگری را امتحان کرده باشید (که احتمالاً کارساز خواهد بود).
 
منبع: https://www.minnpost.com/minnesota-blog-cabin/2015/11/should-you-install-heat-cables-prevent-ice-dams/
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی